mandag 2. januar 2012

Endelig er bloggen klar!

Godt nyttår, og hej hej alla ihopa :)

Nå har jeg endelig fått knota meg til å lage blogg! Etter mye om og men, og noe plunder med oppsett og utforming av blogg, så ble det da endelig.
Jeg har tenkt på dette lenge, men har rett og slett ikke hatt tid til å sette meg ned med blogglaging eller Epla-butikken i høst. Å ferdigstille og åpne hæmlaga sin Epla-butikk er det neste på programmet ;)

Hæmlaga er startet opp på hobbybasis, og jeg vil fortsette med å ha hæmlaga som hobby.
Jeg stortrives med å lage ting; sy, tegne, male, scrappe litt, lage armbånd og ting til husheimen.
Men jeg vil også ha et familieliv og et sosialt liv, og i høst etter at hæmlaga "tok litt av" ble det desverre mindre av dette.
Hobbyene mine skal være kos, og jeg holder på så lenge det gir meg noe og jeg synes det er artig.
Men selv om det ble mye i høst, så liker jeg det utrolig godt! Men jeg skal ta det litt roligere nå ;)

Her på bloggen vil jeg skrive litt om hva jeg lager, stoffer jeg får inn, nye ideer og ellers ting som dukker opp.
Jeg lager luer, pannebånd, fleecekjoler/gensere og andre ting på bestilling. Gå innom hæmlaga på facebook (det går bra om du ikke har en facebook-profil også) se i albumet "Mine stoffer" for hvilket stoff du vil ha og i albumet "hæmlaga produkt" for hva du vil ha, så sender du en mail til haemlaga@gmail.com

Følg meg gjerne på facebook, og del gjerne siden eller bloggen med dine venner :)

3 kommentarer:

  1. Vælkommen til bloggværden :)
    Ha et flott og kreativt nytt år :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Lille :)
    Mått jo prøv å lag en blogg, vart så inspirert av ho Anne her om dagen. Så da laga æ færdi den æ ha bynt på i høst, men aldri gjort færdi ;)
    Ønske dæ å et supert å kreativt år :)
    Fin blogg du har forresten, ha vårre å "lurkjika" ;)

    SvarSlett