torsdag 19. januar 2012

"Gerilja-asjetter"

 Her er et nytt lite prosjekt jeg har kost meg med :)

Har lenge hatt sansen for geriljabroderier, men ikke helt den store tålmodigheten til å sette meg ned med det. Men da jeg snublet over disse nydelige asjettene, ble det jo plutselig en annen sak! Så nå har jeg malt min første "gerilja-asjett"!

Dette er en jeg har laget til min kjære <3 og så holder jeg på med en til meg selv der det skal stå "kjærringhælvet", slik at de "matcher" på kjøkkenveggen ;)

Er veldig glad i "gubbjævel'n" min altså, bare så det er sagt, så dette er ren ironi. Bare for "morro skuld" ;)

Men hvilke muligheter! Her kan det jo skrives alt fra "home, sweet home" til "de bli likar i mårrå". Bare plassen som begrenser, disse asjettene er ca 16 cm i diameter.

Her er noen flere "blanke ark":


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar