lørdag 4. august 2012

God sommer!

Endelig har jeg fått sydd litt til jentene mine og meg. Det gikk litt over stokk og stein med bestillinger en stund, men sånn kan det gå når man ikke har vett til å si nei ;-) Men det er jo så artig når jeg får bestillinger!

Fra nå av selger jeg produktene mine fra eplabutikken https://epla.no/shops/haemlaga/ og jeg kan ta imot bestillinger når jeg har tid.
Det sier seg selv med 2 hærlige jenter, gubbeluren, hund og jobb, så er det ikke all verdens tid til småpussleriene mine. Men for å bevare min mentale helse så bare MÅ jeg sy, male eller krussedullere litt innimellom ;-)

Nå har jo ikke været vist seg på sitt beste i sommer, så det ble begrenset hvor mye jeg fikk brukt sommerklærne mine. Men jentene fikk i alle fall brukt toppene sine mye :-)
Her er i alle fall noe av det jeg har lagd til meg og mine i sommer:
Ha en fortsatt super sommer!





2 kommentarer:

  1. Så bra at du endelig har fått tid til å sy til eget bruk :) Kanskje vi må ta den der sy'kvelden vår om ikke så lenge? Været tilsier jo at man kan begynne å bruke fleece'kjole ganske snart... *Klem*

    SvarSlett
    Svar
    1. Sykveld må vi ta ja :) Været har ikke vært så mye å skryte av nei, så det er bare å sy fleecekjoler ;) Blir koselig nå når høsten kommer å sitte med symaskina.
      *Klemmer tilbake*

      Slett