fredag 6. januar 2012

Luer, pannebånd og halser

Her er noe av det jeg har sydd :)
Det er i hovedsak luer, pannebånd og halser/buff jeg lager. Til liten og stor, dame og herre, jente og gutt, og baby ;)
Og med eller uten fleecefor. Har kjøpt inn ulljersey for å prøve å sy enda varmere luer til ordentlig kalde vinterdager, men det har jeg ikke hatt tid til å begynne med enda.

Jeg syr mange forskjellige luer: vanlige luer, baggy luer, spissluer med eller uten borrelås, drageluer og luer med klaff og knyting.

Det er dette jeg liker aller best! Sy luer i alle mulige varianter og fasonger,
men også å finne spesielle stoffer til å sy luer av.
Det går med en god del tid til leting av stoffer. Og jeg tar heller ikke inn så mye av hvert stoff lenger. Tok inn mer tidligere, men det var ikke helt det jeg hadde tenkt meg. Vil ikke drive noen masseproduksjon, hver lue skal være spesiell, og det skal ikke være mange av "samme sorten" for å si det sånn ;)
 Og så synes jeg det er så morsomt å finne på noe nytt innimellom. Og da er det ekstra koselig når jeg får positive tilbakemeldinger :)
 Hvis du vil bestille luer kan du foreløpig bare gjøre det ved å sende mail til haemlaga@gmail.com
men etterhvert skal jeg også gjøre ferdig Epla-butikken jeg har startet (men ikke åpna enda).
Den heter selvsagt hæmlaga den også ;)
Gå inn på hæmlaga på facebook (det går bra om du ikke har en facebook-profil også)
Under INFO på venstre side finner du en oversikt over de forskjellige produktene, priser og porto.
Under BILDER på venstre side finner du mine album. Hvis du ser i albumet "Mine stoffer" finner du de stoffene jeg har inne. Jeg flytter stoffer jeg er utsolgt for til et eget album. I albumet "hæmlaga produkt" finner du noe av det jeg har lagd.
Alle bilder er merket med nr, som du tar med i mailen du sender. I tillegg skriver du hvilket produkt du vil ha, størrelse, antall og adresse det skal sendes til.
Bestillingstid skal være på ca 1 uke, hvis ikke annet er oppgitt.
Du er hjertelig velkommen til å bestille :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar